niet alle spellen kunnen op mijn computer?

ik wil graag wat leuke racespellen op mij pc zetten maar veel zijn te sloom of het ziet er heel lelijk uit, verder heb ik een racestuur met pedalen dus het zal wel fijn zijn als die er ook op werken. Heeft iemand suggesties voor een leuk spel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je gaat naar www.mmohuts.com > RACING > En zoek wat leuks uit, op youtube kun je een filmpje kijken van het spel hoe het eruit ziet, en of je een spel aankan of niet dat zie je dan wel, of je doet een test op www.canirunit.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de oudere need for speed series zijn leuk om te doen, deze liggen ook vrij goedkoop in de schappen tegenwoordig.

of de oudere gran turismo games, voor het realistisch racen, ook leuk met een stuurtje te doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met onderstaande site kan je in ieder geval zien of ze goed en snel genoeg werken op je pc.

Verder is midtown madness 1 en 2 erg leuk en niet te zwaar