Ps3 werkt niet meer??

Nadat het playstation network weer online was,kon je een gratis welkomterug pakket krijgen met daarin gratis spellen, na het welkomspakket te hebben geactiveerd klikte ik op een spel om het te downloaden. Vanaf dat moment liep mijn ps3 vast en ik heb nu al een aantal keer geprobeerd hem opnieuw op te starten, maar elke keer als ik op mijn gdbruiker klik gebeurt er niks en verschijnt er rechtsbovenin een klok maar die gaat maar niet weg.
Daarom vraag ik om advies wat tedoen. Alvast bedankt!!
(ps. Ik heb een ps3 slim met 250 gb)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

je kunt bij zulke problemen de service desk bellen, 0495 574 817
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens je aan/uit knop ingedrukt te houden, zo reset je je ps3. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even stroom eraf halen uit het stpkontakt dan er weer in doen en minimaal 5 sec de aan knop inhouden. En anders even de helpdesk bellen en je probleem uitleggen.