ik heb een x box 360 250gb gekocht, wil nu aansluiten aan mijn pc via een internetverbinding (dongel) het lukt me niet!!hoe doe ik dat?

moet ik een extra kabel of ander ding aanschaffen?is mij niet gezegd namelijk...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft deze versie ingebouwde WIFI? Als dat het geval is, dan moet je 'm verbinden met je internet router of access point.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeft idd ingebouwde WIFI, heb geen router want heb een dongel, dit is voor mij chinees.. wat is het accespoint?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Router is een veredelde modem, die zal je waarschijnlijk wel hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je met: "heb een dongel" een dongel is namelijk een algemene term voor een klein stukje hardware dat je op je pc aansluit. Het is net zoiets als zeggen ik heb een kabel naar mijn computer lopen, het zegt niets. Je hebt Wi-Fi, 3G, Bluetooth en nog veel meer soorten dongles.

Antwoorden (2)

Je hebt je vraag een beetje raadselachtig geformuleerd dus ik weet niet wat je nu precies probeert te bereiken.

Mijn aanname is dat je met de xbox op internet wilt komen. Je geeft ook aan niet te beschikken over een vaste internet verbinding in je huis, maar een dongle te gebruiken. Het gaat je niet lukken om je xbox hiermee van internet te voorzien. Je moet de ingebouwde wifi adapter (of UTP aansluiting) van je xbox gebruiken en deze verbinding laten maken met een router welke beschikt over een vaste internet verbinding. Oftewel een dongle kun je niet gebruiken op een xbox.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je Xbox 360 niet op je PC aansluiten om vervolgens als modem te gebruiken. Je zal of rechtstreeks van je Xbox naar de modem in huis moeten verbinden via kabel of draadloos.
De Slim heeft een ingebouwde Wifi adapter, die vind je modem en even een wachtwoord invoeren. Deze verbinding is relatief zwak dus een kabel zou een vereiste zijn tenzij je niet anders kan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je zal waarschijnlijk zo een kastje hebben o.i.d. en deze Xbox?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je Xbox direct op je modem aansluiten is erg ongewoon, meestal zet je er eerst een router voor anders kan je geen andere apparaten aansluiten. Of je moet het hebben over een modem met ingebouwde router. (blijkbaar heb je het daarover want modem en draadloos gaan sowieso niet samen).