ik heb een x box 360 250gb gekocht, wil nu aansluiten aan mijn pc via een internetverbinding (dongel) het lukt me niet!!hoe doe ik dat?

moet ik een extra kabel of ander ding aanschaffen?is mij niet gezegd namelijk...

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hebt je vraag een beetje raadselachtig geformuleerd dus ik weet niet wat je nu precies probeert te bereiken. Mijn aanname is dat je met de xbox op internet wilt komen. Je geeft ook aan niet te beschikken over een vaste internet verbinding in je huis, maar een dongle te gebruiken. Het gaat je niet lukken om je xbox hiermee van internet te voorzien. Je moet de ingebouwde wifi adapter (of UTP aansluiting) van je xbox gebruiken en deze verbinding laten maken met een router welke beschikt over een vaste internet verbinding. Oftewel een dongle kun je niet gebruiken op een xbox.

Je kan je Xbox 360 niet op je PC aansluiten om vervolgens als modem te gebruiken. Je zal of rechtstreeks van je Xbox naar de modem in huis moeten verbinden via kabel of draadloos. De Slim heeft een ingebouwde Wifi adapter, die vind je modem en even een wachtwoord invoeren. Deze verbinding is relatief zwak dus een kabel zou een vereiste zijn tenzij je niet anders kan. Toegevoegd na 2 minuten: Je zal waarschijnlijk zo een kastje hebben o.i.d. en deze Xbox?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100