Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe pas ik het beeldscherm van een game aan op m'n tv met PS3?

Ik heb Skyrim gekocht voor de PS3, maar als ik het speel vallen de tekstjes linksboven en rechts uit het scherm, waardoor ik ze niet altijd even goed kan lezen.

In de display-options kan ik dit niet veranderen. Weet iemand waar ik dit wel kan veranderen?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je de instellingen van de tv zelf veranderen? Dat hielp bij mij ook, gewoon het formaat anders instellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja je kan bij de instellingen veranderen hoe je je beeld wilt zien. Ook kan je meestal op je afstandsbediening van de tv de beeldbreete instellen maar dat kan niet bij alle tv's
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel makkelijk te veranderen, maar eerst; heb jij een analoge TV?? daar mee bedoel ik die dikke tv's, bijna elk spel wat nu nog voor de PS3 wordt uitgegeven is in HDMI kwaliteit, dat betekent dat je de letters in die game alleen goed kan zien met een HD tv.

Kijk even op deze site als je de instellingen wilt veranderen van je PS3

http://manuals.playstation.net/document/nl/ps3/current/settings/videooutput.html

Als je het dan nog niet ziet, moet je goed naar je afstandsbediening kijken, of je daar een knopje voor beeldscherm instellingen ziet staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding