Heb ik maar een paar uur om de gratis 2 spellen te downloaden van PSN?

ik snap deze zin niet goed, maar lees ik nou dat ik maar tot 12 uur s' avonds heb op mijn spellen te downloaden, ik ben nu bezig met infamous te downloaden en die moet nog 74% gaan na 55minuten te wachten...

''Q: How long do I have to get into the PlayStation Store and receive my content for Welcome Back?

A: Access to the Welcome Back content will be expiring on July 3. Once this date has passed, the Welcome Back section in the PlayStation Store will be removed.''

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop alleen voor de Amerikanen, ik heb nog geeneens kans gehad om in de store te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen kans?!!? bij mij werkt ie prima, heel af en toe een errortje, gewoon nog een keer proberen en je bent er... gewoon blijven proberen, de servers zijn overbelast natuurlijk, met net een minder dan een miljoen followers en 77 miljoen gebruikers kun je dat wel verwachten ^_^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik game liever dan 87 keer proberen of ik eindelijk in de store kan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hmmm, maar als het eenmaal is gelukt hoef je niets meer te doen dan te wachten, mijn inFamous heeft zojuist net 100% gehaald :) veel suczeven roland :)

Het beste antwoord

July 3 is 3 juli. Je hebt dus nog een maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had het verkeerd gelezen, dankjewel :D ik was al bang. hoe moest ik in godsnaam 2 spellen downloaden binnen 3 uur, met mijn 5mb/s haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan! Je hebt gelukkig nog even de tijd dus dat moet wel lukken!