Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer ik met een vriend in een xbox live party wil dan lukt dat niet. Alleen als er meerdere vrienden zijn. Wie helpt?

beide NAT staat open hij geeft steeds can't connect dit heb ik met nog een andere vriend maar met andere lukt het wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
623

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien is het slim om je router te resetten. Dit kan door het 'programma' (standaard in Windows) opdrachtprompt te openen en dan in te type ipconfig /all en dan enter. Kijk dan bij standaard gateway. Daar staat een nummer dat begint met 192.168. type dit in, in je browser en kijk of er ergens reset staat. Dit verschilt per type router als u weet welk type het is kan ik u misschien verder helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet ik nou eigenlijk gewoon mijn NAT overnieuw op openzetten of werkt dat niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ongeveer hetzelfde als resetten maar ik heb dit probleem ook gehad met mijn ps3 het is gewoon een beetje spelen. Maar je kan ook je nat opnieuw open zetten. Met reset ga trouwens niet terug naar fabrieksinstellingen. Maar resetten werkte bij de ps3 het beste.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding