als de wii ook werkt zonder de receiver (ontvanger) waar is dat ding dan voor?

Dit hebben wij namelijk net getest, maar de wii werkt ook gewoon zonder de receiver. Maar waarom hebben we dan een ontvanger?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De WII sensor bar wordt gebruikt om de positie van jou ten opzichte van de tv te bepalen. En ook om bijvoorbeeld te merken of jij met je controller op het scherm richt.

Bij bepaalde games, bijvoorbeeld racegames, doet jou positie ten opzichte van de tv, en of je op het scherm richt er niet echt toe. Alleen de motion sensors in de controller die gebruik maken van een andere techniek en niet van de sensor bar.

Meer hierover kun je vinden in de link :)