Kun je twee beeldschermen aansluiten op je PS3, om zo splitscreen te spelen met ieder een eigen scherm?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (3)

Nee, dit kan helaas niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, per Playstation kan slechts 1 beeldscherm worden aangesloten. Met een switcher kan je misschien wel twee beeldschermen aansluiten die hetzelfde laten zien. Als je deze beeldschermen dan allebei goed afstelt (één de bovenste helft en één de onderste helft) is het MISSCHIEN mogelijk zoiets te doen. Maar je kan ook gewoon 1 groter beeldscherm kopen ipv 2 losse.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb gekeken op Google en vond iets op het PS3 forum dat het niet kan omdat je maar 1 output hebt, namelijk 1 hdmi. Je hebt wel 2 uitgangen maar er wordt er maar 1 tegelijk ondersteunt. Oftewel je kan niet met 2 spelers op 2 aparte tv's spelen. Het zou mogelijk zijn als je een aparte videokaart toevoegd maar weet niet het fijne. Met de Xbox is dit echter wel mogelijk.

Toegevoegd na 3 minuten:
Na nieuwsgierig te zijn of het dan met een splitter mogelijk is iets gevonden, Je hebt echter wel 2 dezelfde tv's nodig in sterkte dus 2 Full HD of HD ready. hij stuurt het signaal van het laagste in dit geval door als je snapt. 2de link