Ik heb een android tablet maar ik als ik op android market ga dan kan ik maar 4 apps ofzo downloaden help me even ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als jij vertelt welke android tablet je hebt, vertel ik wat er aan de hand is.
Het probleem bij android is dat er wel 300 verschillende versies zijn, en elk programmaatje op market expliciet wordt gemarkeerd als beschikbaar voor jouw versie of niet.
Dat betekend dus ook dat er versies zijn die [heel nieuw, heel oud, heel vreemd] door maar een paar [4 is te weinig, dat lijkt me sterk] programa's worden ondersteund.
Je kunt dus downloads vinden die wel voor bv je telefoon bestaan maar niet voor je tablet, of wel voor het ene tablet maar niet voor het andere.