Ziet het beeld er nog redelijk uit als je een Super Nintendo aansluit op een 40 inch LED-televisie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nou ja, grafisch zijn de spellen natuurlijk behoorlijk verouderd. Het beeld zal allicht beter zijn dan op een beeldbuis tv, maar het is niet alsof je ineens PS3 kwaliteit moet verwachten.
12 jaar geleden
Dat hangt van de bit"s af van die super nintendo. Wat was dat ook weer? 16 of 32? Daarbij zul je de verschillen van de tv zelf ook zien. Bijvoorbeeld een programma op een oude tv of dat zelfde programma op een LED-tv, zit verschil in. Dat verschil zul je ook zien. Ik vond het er toen al redelijk uitzien, dus nu met de verbetering van de tv zal het er net even wat beter uitzien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oude apparaten op nieuwe tv's zien er juist veel minder goed uit. Resolutie komt niet overeen dus pixels moeten gescaled worden over het scherm. De gamecube vindt ik er niet uitzien op mijn 42"Plasma. Ik moet dan mijn bril afzetten om de rare kartels niet te zien. Op mijn oude CRT ziet het er dan weer prima uit.
Nee, kleuren worden flets en het beperkte aantal pixels word pijnlijk zichtbaar (je hebt het idee dat je naar een bewegende mozaïek puzzel kijkt), ook lijkt het beeld een beetje uitgerekt. Toch zul je een hoop lol beleven, F-Zero en Super Mario Kart blijven leuk (als je die hebt!