playstation 3 met ze vieren spelen

kan ik net zoals op de xbox 360 met ze vieren spelen dus niet online maar gewoon 4 controllers

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

dit kan gewoon op de PS3 , gewoon 2 met draad en 2 draadloze dan zal dit mogenlijk zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van of het spel split screen ondersteunt voor 4 personen zou dit best kunnen.

je hebt meerdere mogelijkheden om de controllers aan te sluiten.

je kan mbv een usb hub 4 controllers bedraad hebben.

je kan ook 4 controllers draadloos hebben

of zoals al eerder genoemd, 2 bedraad en 2 draadloos.

Echter heb ik wel opgemerkt dat het qua achievements (ps3 heeft trophies) minder werkt dan bij de xbox 360.

heb thuis een xbox en als ik daar lokaal met meerdere mensen speel, dan krijgt iedereen zijn achievements als hij ze haalt.

recentelijk ook een ps3 gekocht, en merk dat bij een aantal spellen, degene met het hoofdaccount de trophies wel krijgt, de 2e speler niet, of als je geluk hebt wanneer deze speler inlogt alszijnde hoofdaccount.

bij sommige spellen is het niet mogelijk om met een 2e account in te loggen in een spel. hierbij speel je als het ware als gast en worden je trophies niet bijgehouden (dit omdat je domweg niet kan inloggen op je eigen profiel)