http://www.ps3-reparatie.nl/ is betrouwbaar?

Is deze site betrouwbaar? Ik wil namelijk dit kit bestellen, maar wil graag weten van mensen of ze dit betrouwbaar eruit vinden zien, of goeie ervaringen mee hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee zeer slechte ervaringen mee. Het heeft mij geld gekost en alsnog een nieuwe ps3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze hebben een kvk nummer die kun je misschien na trekken?

verder vindt ik het er erg onprof uitzien, ik vertrouw het niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziet eruit alsof het gemaakt is door een 14 jarige. Die 'prijslijst' onderop de pagina vind ik ook nep, iets wat zogenaamd 100+ euro zou moeten kosten voor 27 euro verkopen en dan denk ik dat die instructies gewoon vertaald zijn van internet en uitgeprint. Ik zou het niet doen, gewoon het probleem googelen werkt net zo goed meestal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van de pagina:

Van: Daan Westra (Gecertificeerd PS3 reparateur)

Je leest deze pagina omdat je PS3 kapot is, en ja dat is klote, of niet ?

Nou dan weet je dat goed zit toch?!