Weet iemand waar ik meer spellen kan bestellen voor de HJC-368?

Zijn er meer spellen ontworpen voor de HJC-368 spelcomputer? Zo ja, weet iemand waar ik die goedkoop kan bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Meer spellen dan...? Ik neem aan dat je niet alle spellen hebt van 1 computer ;) je zou op beurzen, (zwarte) markten en 2e hands winkels kunnen kijken. Verder kun je in een winkel vragen (waar je de computer hebt gekocht of waar ze die computers verkopen) of zij de spellen voor je kunnen bestellen ;) succes iig!