komen de nieuwe gta's voor ps vita uit?

het gaat om de gta's:

gta iv stories
gta vice city night

en ik vroeg me al af of dit in iedergeval officieel aangekondigt is?? want sommige zeggen dat het fake is en sommige zeggen dat het zowiezo 100% voor de ps vita komt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zal zeker een GTA komen, want de GTA's voor de PSP hebben veel geld opgebracht. Welke GTA dit is en wanneer deze komt weet alleen Rockstar Games en die heeft nog geen officiële mededelingen gedaan. Je kan dus alleen de geruchten volgen en hopen dat deze waar zijn. Ik zou het in ieder geval geweldig vinden ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! En volgens mij heb je zelfs gelijk!.... ;D

Andere antwoorden (2)

Er heeft een korte tijd op een Amerikaanse webshop de aankondiging gestaan dat GTA Vice City Night uit zou komen, maar na een paar minuten is dit alweer ingetrokken. 9 van de 10 keer komt het spel er dan ook, dus grote kans dat dit spel voor de PS Vita uit zal komen. Het is nu nog niet bekend wanneer dit uit komt, misschien zijn ze er pas net mee bezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja er komen absoluut GTA spellen op de PS vita
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe weet jij dat? ;P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké ik geloof je!