Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke laptop kan ik het best kopen voor games? voor maximaal €1000,-

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alienware schijne hele goeie gamer's pc te maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem een laptop of computer met een goede grafische kaart en een goede processor snelheid

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

zelf raad ik toch een desktop aan, aangezien je hierbij nog wat spullen kan swappen, bij een laptop is dit toch lastiger. Ook hebben laptops een on-board grafische kaart welke vaak niet super is. Als je toch voor een laptop wilt gaan raad ik je een HP pavilion aan met goed graphics.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb een goede voor je uitgezocht, met beats audio;)
kost je 879 Euro, na wat vergelijken misschien goedkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 999 euro http://tweakers.net/pricewatch/294604/medion-erazer-x6817.html#tab:info

Er zit een GTX 560M in.

Toegevoegd na 9 uur:
Hier een plaatje hoe de GPU zich verhoudt met andere GPU's van Nvidia.

http://www.techinfojournal.com/nvidia-releases-rocking-fast-gtx-580m-graphics-card.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Macbook air is vanaf 999,-
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de site in de bron staat in mijn ogen een geschikte laptop. Een 17 inch scherm, lijkt me prettiger te gamen op een groter scherm. Bovendien is de buitenkant vrij robuust. Dit lijkt me namelijk erg belangrijk omdat veel mensen zich af willen reageren op hun pc na het mislukken van een spelletje.

Op deze site kun je ook voor meerdere laptops kijken. Je kunt ze samenstellen voor betere resultaten voor gamen. Maar deze lijkt me aardig geschikt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk is bij Dell alien ware dat zijn echte games laptops/computers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast de hierboven genoemde modellen, heeft HP ook wat leuk spul. De HP dv7-6b31ed bijvoorbeeld. Groot scherm, goede processor, goede grafische kaart (voor een laptop) en genoeg geheugen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding