wanneer komt call of duty modern warfare 3 uit?

Bij intertoys staat verkrijbaar vanaf 8 november en hij dynabyte vanaf 2 september? Waar kan ik hem.halen als ik hem zo snel mogelijk kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Hij komt op 8 november uit, ik weet niet hoe ze aan 2 september komen, maar het is toch echt 8 november.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 september komt hij niet uit, dat is namelijk al geweest en hij ligt nog niet in de schappen. Wanneer dat wel gebeurd is 11/11/11, vanaf dan kan je hem kiprn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is pas op 8 november uit. Je kan hem natuurlijk al kopen (reserveren) maar dan is die pas op 8 november bij de post of moet je hem op komen halen in de winkel (bij reserveringen heb je wel bijna altijd extra dingen zoals nu bij de intertoys voor de pc een headset en voor de ps3 een controller van call of duty)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is al 2 keer antwoord hierop gegeven, waarom zet jij hem er dan nog een keer bij?