Hoe kan je met skyrim iemand hoofd eraf hakken?

Met welke wapens kan dat allemaal en met welke gaat dat het snelst? Ik heb een dreadric battleaxe alleen kan het daarmee ook? Of kan het alleen met zwaarden en dan welke zwaarden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat snap je niet, Maris? Het gaat gewoon om een spelletje, niets om je zorgen over te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha. Skyrim is een spel net als runescape maar dan veeel leuker alleen begint een beetje saai te wprden en nu wil ik iemand hoofd eraf kunnen hakken want dan word het weer grappig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk level ben je? :] x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Combat level? 44

Het beste antwoord

het kan alleen met zwaarden en je moet veel op iemand nek slaan en dan krijg je meer kans om iemand nek aftehaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is helaas niet waar want heb het op youtube ook iemand zien doen met een 2h maul of iets anders. En heb het uiteindelijk ontdekt dat dit een perk is om dat te kunnen doen.