Het lukt niet om de afstandbediening aan te sluiten, de blauwe lichtjes blijven even flikkeren en gaan daarna weer uit, wie weet de oplossing?"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk dat je de afstandsbediening van de Wii bedoeld? Als er geen een aangesloten kan worden controleer dan de sensorbalk, ligt die goed en niets ervoor en controleer of de stekkertje ervan goed in de Wii zit, even eruit en erin doen en opnieuw proberen. Als 1 controller het wel doet even van die op het huisje drukken dan op opnieuw controllers instellen.En controleer je batterijen.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heeft niks te maken met de sensorbar/balk.

Aan de voorkant van je wii zit een klepje (waar onder een sd kaart slot en een rood knopje).

Als je het batterijklepje van je wiimote open doet zie je daar ook een rood knopje.

Druk het rode knopje op je wii en op je wiimote tegelijkertijd in.

Nu zit je wiimote nu op het zelfde kanaal als je wii. Dit moet je met iedere nieuwe wiimote/wiimote die niet wil verbinden doen.

succes!