hoeveel mb is een game op een cd?

ik wil een ps3 kopen en ik vraag me af wat een game (zoals MW3) aan geheugen inpikt bij een ps3? want je hebt een ps3 slim (160gb) en je hebt een met 360, maar wat is het gemiddelde wat een game aan geheugen pakt

Toegevoegd na 13 uur:
en hoe kan het dat de ps3 met 160 de slim heet? en niet de 320 de slim heet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ik zelf heb een ps3 slim 320gb en mw3 houdt bijn mij 3500mb inbeslag en let goed op want er zijn ook elke keer updates bij alle online games heb je ook updates.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat verschilt heel erg per game, maar is meestal niet meer dan 1gb (komt zelden voor) Uit ervaring, zou ik zeggen dat 160 gb meer en meer dan voldoende is voor jouw behoefte. Stel dat je bijvoorbeeld ook films erop wilt opslaan (100+) dan zou ik een andere overweging maken.

Succes ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe groot een Ps3 game is op een bluray-disc, maakt voor jou niet zoveel uit. De meeste data wordt tijdens de het spelen van de game van de disc af gehaald, en niet van de harde schijf. Zo heeft MW3 maar een 50mb installatie ruimte nodig van jouw 160gb harde schijf.
Nu is dat erg weinig, er zijn ook genoeg games voor de ps3 die meer hd ruimte innemen. Ik heb zelf een 320gb PS3 waar 11 games op geïnstalleerd staan, iets van 1600 MP3's en een paar films. En hij is nog niet tot de helft vol. (86gb.)
Hoop dat je er wat mee kan.

Toegevoegd na 23 uur:
De Ps3 slim is er in 160gb. en 320gb. De Ps3 slim is de kleinere (nieuwere) versie van de eerste uitvoering van de ps3.