Hoe film je een spel op je ps3?

Ik zie vaak filmpjes op YouTube over call of duty bijvoorbeeld dus ik vroeg me af hoe je je spel kan opnemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Daar is speciale apparatuur voor.

Veel gebruikt is de Roxio Game Capture:

http://www.roxio.nl/

Toegevoegd na 5 minuten:
Op deze pagina zie je ook de functies en nog enkele andere game capture devices:

http://game-capture-review.toptenreviews.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook iets gratis?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het niet. Misschien (weet het niet zeker, maar kan het me voorstellen), zijn er ook tv's waarmee je direct beeld op kunt nemen, maar dan moet je die tv ook kopen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets gratis en goeds bestaat niet hier. Dat is als vragen naar een gratis brommer bijvoorbeeld, je moet er altijd voor betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis niet, omdat je een fysiek product moet aansluiten. je kunt natuurlijk altijd marktplaats, ebay, etc afstruinen naar een goeie tweedehands deal...
Dat doen ze met een hd-pvr. Het is wel duur