Is de psp E1000 sony geschikt om spellen als mw3 te spelen?

En aan welke playstation staat deze gelijk? Ps1 ps2 of ps3

Toegevoegd na 9 minuten:
http://m.mediamarkt.nl/node/4?article=MediaNLnlce238571&parentCategory=MediaNLnlc203025&order=brand&page=description#<-- hier heb ik het vandaan, van medie markt gewoon psp slim intikken en dan zie je hem vanzelf, misschien dat mijn vraag nu makkelijker te beandwoorden is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als het de psp vita is zou het mogelijk wel kunnen. maar dan moet je alsnog wachten, Op de psp,go kan het NIET
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk vind ik dat het een combinatie is van ps1+ps2,in die psp die jij zegt is er geen wifi,veel minder geheugen kan je er in doen als de gewone psp.stel dat mw3 op de psp was,dan zou hij die kunnen afspelen maar je zou dan niet online kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze PSP is laatst 'opnieuw' uitgebracht, het is zegmaar de PSP 2000 maar ff wat simpeler en niet te vergeten met een UMD, vooralsnog is MW3 niet verkrijgbaar op de PSP. Hij is echter wel te koop op de Nintendo DS, maar ik raad het je niet aan om deze game op een handheld te spelen. Dus nee.