Bol.com is niet duur en levert erg snel en ze verkopen flashcards
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Topcards!

Toegevoegd na 1 minuut:
Er wordt verzonden,vanuit België en dit de zelfde dag als ontvangst betaling.Levertijd België meestal 1 werkdag,Nederland 2 tot 3 dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het ook doen bij BigDennis.com Daar heb ik het gekocht, sne geleverd want voor 6 uur besteld is morgen of overmorgen in huis (was in 2008, maar nu volgensmij al de volgende dag)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.interngeheugen.com
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek ook eens via tweakers.net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bol.com en marktplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
https://www.flashcards.nu is in Nederland wel de goedkoopste er zit een hoop verschil in prijs heb ik wel gemerkt en https://www.bol.com/nl/p/flashcards-flitskaarten-systeemkaarten-a7-perforatie-met-8-ringen/9200000119814254/ heb ik gekocht omdat ze van de zelfde fabrikant zijn iets duurder maar wel zelfde dag nog in huis. En ik had ze in de avond al nodig dus.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Beste optie is nog steeds Flashcardsbestellen, zij zijn de bedenkers van dit hele concept en leveren binnen 1 dag. Plus het is helemaal in Nederland gemaakt, is ook wat waard vind ik.