Heb je garantie op GTA V?

Doordat er iets op de Xbox 360 viel, zijn er nu 3 diepe krassen in de cd en doet de game het niet meer. Heb je hier garantie op? We hebben hem pre-ordered bij wehkamp.nl en is ook gewoon op 17 september geleverd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Daarvoor moet je bij wehkamp zijn. Overigens is er sowieso alleen garantie als het defect buiten jouw schuld ligt, dus liegen is misschien een te overwegen optie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha. Ja zo'n antwoord kan natuurlijk ook. Frauderen! Dat is een goed idee haha.
Maar, nee. Dat is geen garantie maar verzekeringwerk (inboedel). Garantie gaat op bij non-conformiteit. Daar de cd bij aflevering goed was en de fout is veroorzaakt door jou/niet door wehkamp kun je hier niets met de garantie.
Zoals gezegd kun je het wellicht via je inboedelverzekering vergoed krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is dat voor achterlijke suggestie. De vraag is of je er garantie op hebt : ja. Maar in deze situatie? Nee. Het defect ligt niet buiten de schuld van de vraagsteller, dus is de garantie hier niet van toepassing. Einde.