Hoe stel je geluid in op een ps3 headset?

Ik heb een jabra headset gekregen bij battlefield 3,heb hem aangesloten maar ik weet niet hoe het geluid werkt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Heb je hem wel toegevoegd via apparatuur toevoegen op je ps3?
Als je dit heb gedaan kan je als er op je headset geen volume knop is deze verhogen in het menu als je op je ps toets drukt tijdens het spel en dan naar audio instellingen gaat en daar kan aanpassen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg ook dat in- en output op je Java headset is ingesteld