F1 2011 Windows Live (zie beschrijving)

Op de achterkant van het hoesje van F1 2011 staat iets over een processor van 2.4 GHz. Moet je dat dan minimaal hebben om die game te spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat klopt. Dat zijn de minimum-systeemeisen. Als je daarboven zit, zit je dus goed. Check bv met gratis fresh diagnose van download.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het op 2.4 Ghz kan, dan is F1 2011 niet sloom en niet snel voor jou, als het je Ghz boven de aanbevolen systeemeisen is, dan is het pas heel snel.

Toegevoegd na 11 uur:
F1 2011 Minimum System Requirements

OS: Windows XP/Vista/7

CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+

RAM: 2GB

GFX: GeForce 7800/Radeon X1800 or higher

HDD: 12.5 GB Hard Drive Space

DX: DirectX 9.0c

F1 2011 Recommended System Requirements for DX11

OS: Windows 7

DX: DirectX 11

CPU: Intel Core i5 or AMD Phenom II x4

RAM: 4GB Ram

GFX: GeForce GTX460 or ATI Radeon HD 5850