heb je voor pokémon HeartGold of Soulsilver de pokéwalker nodig? Of kan het ook zonder?

Toegevoegd na 8 minuten:
wat heb je eigenlijk aan die pokéwalker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk spel trouwens, vooral als je Gold of Silver vroeger hebt gespeeld! ;)

Het beste antwoord

Het kan ook zonder, het is alleen een hulpmiddel. Men kan het spel downloaden en ook zonder Pokéwalker spelen, maar ze hebben het waarschijnlijk bedacht om downloads tegen te gaan, doordat mensen dat ding natuurlijk niet kunnen downloaden.

Je kunt er als je wilt Pokémon op zetten en zo trainen maar het is niet verplicht.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb tevens het spel zelf uitgespeeld en ben nergens ook maar iets tegengekomen over de Pokéwalker, in het spel, wat je ineens 'niet zou kunnen doen zonder'.

Toegevoegd na 31 minuten:
Antwoord op je toevoeging:

Op de Pokéwalker kun je Pokémon zetten, en met elke stap die je zet krijgt je 'watts'. Met die watts kan de speler tegen Pokémons vechten, en spullen zoeken. Men kan ook Pokémon en items vinden. Die Pokémon kan men vinden met de PokéRadar. Die kost 10 punten.
In de PokéWalker heeft men verschillende routes die men kan afleggen met de gevangen Pokémon. Hier zijn andere items en Pokémon te vinden dan in andere gebieden. Sommige van deze gebieden moet de speler via wifi downloaden voordat hij ze kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gast ik heb een probleem, ik heb me save data gedelete maar mijn pokewalker zat nog vast aan die save data, hoe reset ik hem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste "Gozer", Ik ben bang dat ik u daar niet mee kan helpen. Ten eerste heb ik zelf geen Pokéwalker.
Ten tweede is het makkelijker om dat zelf als vraag op GoeieVraag te plaatsen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,
Hermantje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! ik ga wel gewoon de pokémon platinum spelen :) Ik heb ook geen wifi op mijn ds.

Andere antwoorden (1)

Eigenlijk krijg je de pokewalker in het pakket van pokemon heartgold of soulsilver. om het te spelen heb je het niet nodig. maar de pokewalker is gemaakt voor dat je je pokemon van je ds spel naar de pokewalker kan hebben.