Hoe zorg ik er voor dat dep mijn rollercoaster tycoon 2 niet blokkeert?

IK heb net rollercoaster tycoon 2 geinstalleert maar nu staat er als ik hem opstart steeds:

rct2.exe werkt niet meer
Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als er een oplossing beschikbaar is. (en dan kan ik alleen p de knop met programma afsluiten drukken) en als ik dat doe staat er:

rct2.exe is gesloten
preventie van gegevensuitvoering (DEP) heeft rct2.exe
gesloten om uw computer beter te beveiligen. Klik hier voor meer informatie.(als ik daar klik krijg alleen info over DEP.

Help me ik heb windows vista.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik kan ergens inzetten dat DEP rollercoaster tycoon 2 niet blokkeert maar is dat dan nog veilig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Heeft niks met blokkade te maken volgens mij. Wat je kan proberen is het spel even opnieuw installeren