Hoeveel waarde verliest een Ipad wanneer hij tweedehands is?

Ik vroeg me dus af hoeveel de Ipad zijn waarde verliest wanneer hij 2dehands is. Ik wil graag een 2dehandse Ipad mini kopen, maar zonder oplichterij en toestanden (ja, er zijn veel oplichters :) )...
Algemene antwoorden, la
ten we er van uit gaan dat de Ipad in goede staat is en er, weinig, of geen gebruikerssporen aanwezig zijn.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Van de iPad Mini bestaat maar één generatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat blijkt niemand te lezen paulus ^ Heel apart..

Antwoorden (2)

Het ligt er helemaal aan wat voor iPad je zoekt. De 1e generatie iPad zal over het algemeen minder waard zijn dan een 2e of 3e generatie iPad. Verder moet je je afvragen wat je nodig hebt:
- wel of geen camera
- aantal GB opslagruimte
- alleen WiFi of ook 3G
- vraag ook naar de kwaliteit van de batterij (hoe lang duurt opladen)
Op www.tweedehandsmac.nl kun je je een goed beeld vormen van de 2e handsprijzen van diverse iPads.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op een iPad 1 16 GB met toebehoren werd op marktplaats op 25 juli j.l. nog € 215 geboden.