Nintendo DSi XL beschikbaar in andere kleuren?

Ik wil graag een Nintendo DSi XL kopen, maar de enige kleuren verkrijgbaar zijn wijnrood en donkerbruin. Weet iemand of er ooit nieuwe kleuren beschikbaar zullen zijn en wat de gewoontes zijn van Nintendo zijn? (hoelang het zou duren voor er nieuwe beschikbaar zijn)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

als je kijkt, is de wii inmiddels in zwart en wit (en roze?)
de nintrendo DSI is wit, zwart, roze (grijs?) en misschien nog wel meer, ik denk dat als je nog 1 of 2 maanden wacht dat de XL ook wel in meerdere kleuren verkrijgbaar is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nintendo-stijl: je brengt een nieuwe console uit, je verkoopt gigantisch veel, vanwege de populariteit, en uiteindelijk moet je met je prijs omlaag, omdat iedereen al zo'n ding heeft. Dan gaan ze ze een ander kleurtje geven. Dat was zo met de N64, de ds-lite, de dsi, de gameboy, enzovoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals al gezegd wordt komen er inderdaad heus wel nog meer kleuren, maar met de Nintendo Ds (Lite) was er ook eerst nog niet veel keuze en nu is het uitgebreid tot 6 (of misschien wel meer?) verschillende kleurren.