BIj sims 3 nintendo ds lite Met pijltjes lopen?

ik wil graag op bol.com de sims 3 kopen (niet 3D versie)
maar ik wilde even weten of je weer net zoals bij sims 2 met de pijltjes kan lopen. En of het hetzelfde idee is als bij de wii (dus gewoon een stad, en niet in een hotel leven of zo) dat je kinderen kunt krijgen etc.

:
-kun je met pijltjes lopen?
-leef je in een stad waarbij je ook naar winkels etc. kan?
- kun je ook kinderen krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Bij deze versie kan je helaas niet met de pijltjes lopen, maar je Sim blijft op een plekje staan totdat je hem/haar een opdracht geeft. Je kan naar de stad, hetzij het minder uitgebreid is als op de consoles. Het heeft een winkel, ziekenhuis, lab, museum, stadion, disco, restaurant enz.
Je kan hier helaas geen kinderen krijgen.
De graphics zijn redelijk, beetje 'hoekig' en simpel, maar je hebt redelijk veel keuze tussen verschillende voorwerpen, kleding etc.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je speelt het dus grotendeels op het touchscreen.
Bronnen: