Heeft FIFA13 op de PS2 dezelfde mogelijkheden als de versie op de PS3

Dan heb ik het niet over de grafische mogelijkheden maar bijvoorbeeld de nieuwe speltypen en de nieuwe mogelijkheden met dribblen/aanvallen etc.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja hoor, de games is qua functies precies het zelfde op alle platforms, alleen de PS3 zal betere graphics hebben dan de PS2 versie en PC versie kun je waarschijnlijk hoger instellen op de PC. dus het enigste verschil is de graphics
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangezien andere FIFA spellen ook verschil hadden tussen PS2 en PS3 zullen er nu ook verschillen zijn. Ik verwacht dat niet hele modi anders zijn, maar ik verwacht een paar kleine verschillen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zo kon je op FIFA11 op de ps2 zien hoe hoog zijn ranking kon worden. Dat kan op de ps3 niet.