Is deal extreme te vertouwen, dit kan toch niet, geen verzendkosten en minder dan 4 euro?

250Gb kan toch niet onder de 4 euro zijn zonder bezorgkosten?

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is hem: http://www.dealextreme.com/p/internal-hard-drive-disk-case-for-xbox-360-slim-black-56461

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

DealExtreme is een zeer betrouwbare website met een zeer goede service.
Ik heb er goede ervaringen mee.
Er zijn overigens wel verzendkosten, maar deze zijn bij de prijs inbegrepen.
De verzendkosten bij dergelijke websites zijn erg laag, omdat deze bedrijven in bepaalde districten van China zijn gevestigd, waar de Chinese overheid economie bevorderd.
Om deze reden zijn de verzendkosten heel erg laag.
Een andere reden voor de lage verzendkosten is dat het vaak grote verzendingen betreft.
DealExtreme en andere groothandelaren kopen dan "verzendruimte" in voor heel veel pakketten tegelijk, wat tevens korting geeft.
Daarom kost een verzending meestal slechts enkele centen per pakket, wat het mogelijk maakt om dit bij de prijs bij te rekenen.
Voor meer informatie raad ik je aan mijn bron te bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het kan blijkbaar wel :)
Ik heb een keer een cover besteld voor mijn vorige smartphone, nog geen 3 euro, geen verzendkosten, betalen met creditcard en binnen 14 dagen werd het thuis bezorgd. Nou heb ik misschien geluk gehad met die cover, maar voor 4 euro kun je je toch geen bult vallen? Ik zou het gewoon bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dealextreme is heel betrouwbaar.
Ik bestel er al 3 jaar lang.
Alleen het product wat je hebt is een hoesje voor de 250gb schijf.
Dat staat ook bij de beschrijving.
Het nadeel is alleen dat je soms 3 á 4 weken moet wachten op je pakketje.
Maar soms ook maar 2 weken.
En tuurlijk is het vaak nep, maar vaak ook van hele goede kwaliteit.
ik heb daar wii controllers met nunchuck.
Werkt exact als het orgineel en koste maar 14 euro, dit tegen een prijs van 70 euro orgineel. nou wie is er nou gek dan?
En hoe vaak staat er wel niet op een product 'made in China'?

Ik zou je ze heel goed aanraden.
Zeer goede ervaringen mee.
Als je iets koopt voor bv 5 euro en het werkt niet, dan krijg je een nieuwe toegestuurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken mensen die er met succes iets hebbeb besteld en ontvangen. Ik zit zelfs al sinds 15 november te wachten op een bestelling twv ca 12€. Duurt blijkbaar wel lang (geeft customer support ook aan nadat ik navraag deed)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees de aanbieding goed en bekijk de beoordelingen.
Ik heb ZEER GOEDE ervaringen met DX, heb reeds honderden transacties probleemloos gehad, de enkele problemen die ik gehad heb zijn eerlijk opgelost.
Ik kan Deal Extreme beslist aanbevelen.
KIJK ECHTER GOED UIT er zijn sites die DOEN of ze DX zijn.
Log in in op DealExtreme.com en maak een account aan.
Betaal met PayPal en controleer of wat je bestelt in Nederland LEGAAL is.
Houd je bestelling onder de 22 Euro, je ontkomt dan aan inklaring en invoertax.

met deze gebruiksaanwijzing kun je prima zaken doen met DX.
dat is mijn verklaring (het is dus meer dan een mening, het is een ervaring die in jaren en uit vele transacties opgebouwd is)

Ik heb zelf geen zakelijke belangen bij dit antwoord en verdien er niet aan.

bedenk wel dat wat je koopt een BOX is voor een interne harddiskdrive en NIET de drive zelf.
LEES GOED WAT JE KOOPT.