Hoe kan je bij Fifa 12 op de Nintendo Wii een speler wisselen ?

Nou ik heb thuis Fifa 12 op de Wii, alleen dan ben ik het aan het spelen en dat heeft de tegenpartij de bal. maar dan wil ik er dus met een speler naartoe maar dan kan ik die speler niet besturen omdat ik dan een andere speler bestuur. Weet iemand misschien hoe je een andere speler naar de bal laat gaan ? Alvast hartstikke bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

speel je manager? klassiek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan moet je tijdens het spelen het spel op pauze zetten en dan staat er opstelling en kun je daar je spelers wisselen