Weet iemand een site waarop je Band Hero voor de Wii kan kopen incl. Drum/gitaar/mic?

Bij bol.com & wehkamp hebben ze ze namelijk niet meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien hier wel, zie link. Of google anders op andere games speciaal zaken, daar zijn er wel meerdere goede van, een van dat soort winkels kan je er vast wel aan helpen, succes

Toegevoegd na 1 minuut:
om precies te zijn: http://www.dimensionplus.nl/bestellen/Wii/Band-Hero/791695/

Toegevoegd na 6 minuten:
hm, heb dit -incl. Drum/gitaar/mic?- even over het hoofd gezien, weet zo niet of dat er ook allemaal bijzit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje!! ik zal eens even kijken of dat een goeie is. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik zie dat het exclusief drum/gitaar/mic is. Maar toch bedankt voor het zoeken! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is helaas zonder gitaar/drum/mic.
Toch bedankt voor het zoeken! :)