Hoe kan ik foto's en muziek van mijn computer op ps3 afspelen?

Ik heb nu ps3 media server op mijn computer en dat gaat ook allemaal goed. Ik kan films afspelen maar geen fotos bekijken en muziek luisteren? Als ik dan naar de map ga waar mijn foto's staan, staat er: geen titels gevonden. Hopelijk kan iemand helpen.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met en usb

Als je hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan aan de extensie van je foto's liggen. ps3 kan niet alle extensies lezen. check welke extensie de foto's hebben en verandere deze eventueel.