Ik ben van plan een ps3 te kopen, maar in welke winkel is hij het goedkoopst (geen webshop) en welke hdmi kabel heb je er voor nodig en hoe duur ?

En speelt de PS3 ook normale dvd's af ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

bij de mediamarkt heb je een mooie aanbieding. helemaal compleet met hdmi, controller en spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hij speelt zowel Blu-Ray als normale DVDs af ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer het eens op vergelijk.nl, daar kan je van verschillende webshops de prijzen zien, en een normale hdmi kabel is prima kosten rond de 30 euro dacht ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HDMI kabel van onder een tientje is ook best.
Zoals je kunt lezen, is het bij Media Markt redelijk goedkoop.

Over een HDMI-kabel: het mag zo duur zijn als je het zelf wil maken. De kwaliteit van de kabel zelf is namelijk altijd precies hetzelfde, of je er nou één van 10 euro koopt of 100 euro, de kabel zelf is hetzelfde. Het verschil wordt gemaakt door hetgeen van de kabel wat je in je tv (en dan dus je PlayStation) doet. Duurdere zijn daarin kwalitatief beter, maar als je zo rond de 20-30 euro zit, weet je gewoon dat het goed genoeg is (er zijn veel YouTube filmpjes over het vergelijken van dure en goedkope HDMI-kabels te vinden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar mijn idee vertel je het precies verkeerd om.
1. Er kan verschil zitten in de kwaliteit van de gebruikte componenten in een HDMI-kabel. Dikkere afscherming dikkere draden, stevigere verbindingen enz.
2. Het uiteindelijke signaal zal altijd hetzelfde van kwaliteit zijn, immers het is een digitaal signaal, in theorie zou een kabel zo slecht kunnen zijn dat een 1 een 0 wordt of dat het signaal compleet niet meer aankomt, in de praktijk zie je dat zelden of nooit gebeuren.
3. Zolang je een Highspeed HDMI kabel gebruikt, foutief ook wel hdmi 1.3 kabel genoemd, is er en kan er geen verschil zijn in kwaliteit. Als dat wel zo is mag iemand mij uitleggen hoe dat verschil kan ontstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euhm, dat is precies wat ik zei :P Het signaal is altijd hetzelfde (ik zei de kwaliteit van de kabel zelf, maar dat heb ik verkeerd geschreven).
HDMI kabel bij de Action kwam als beste uit de bus € 2,69
Toppie, heb hem zelluf ook :)