Alles!!!! Veel betere grapics.. Betere gpu blueray laser.. Zodat grote games op een dvd geplakt kan worden. Draadloos internet en controllers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Beetje logische vraag, maar met een vergelijking snap je het misschien beter. Ik kan precies hetzelfde vragen over een auto. Wat is het verschil tussen een Audi uit 2002 en een Audi uit 2011? Precies! De specificaties van een PS3 zijn veel hoger dan de PS2, waardoor je veel mooiere graphics, geluid en performance hebt op je beeldscherm. De PS3 ondersteunt ook HDMI tot 1080p en PS2 niet. Dit zijn maar een paar van de verschillen tussen een PS2 en PS3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ps3 is nieuwer (wat nogal logisch is), ook heeft de ps3 nieuwere betere hardware, zoals een nieuwere processor en een blu-ray speler. Ook heeft de ps3 draadloze controllers.
De ps3 heeft w-lan en de software is flink vernieuwd. Kortom, de ps3 is nieuwer en heeft meer/betere hardware.

Toegevoegd na 1 minuut:
En inderdaad heeft de ps3 ook ondersteuning voor HD-gaming via HDMI, en met de juiste tv ook zelfs in 3D.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eerst een PS1 en een PS2 gehad, en nu heb ik een PS3.
De volgende dingen zijn mij opgevallen (tussen de 7
PS2 en de PS3:
- Hardeschijf; de PS3 heeft een ingebouwde hardeschijf. Hier wordt alle spelvoortgang in opgeslagen (bij de PS2 ging dit via een SD-kaart),
- Beeldkwaliteit; het beeld van de PS3 is aanzienlijk verbeterd, vooral qua scherpte,
- Playstation Network; door middel van het PSN kan je online tegen anderen/vrienden spelen. Je kunt het laatste nieuws lezen en o.a. betaalde spellen en demo's downloaden,
- Draadloze controllers; dit vind ik persoonlijk de beste verbetering: (standaard) draadloze controllers, waarvan de accu lang meegaat en die gemakkelijk via USB op te laden zijn.

Waar je natuurlijk ook mee zit, is dat de nieuwste spellen alleen nog voor de PS3 worden uitgebracht, en je het met de PS2 dua met oude spellen moet doen.

Toegevoegd na 53 seconden:
*die '7' moet weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ij is al nieuwer xd,
Grotere harde schijf,
betere internetverbinding,
psn
draadloze internetverbinding
bluetooth (draadloze controllers,headset)
betere graphics(3d en 1080 p)
Alles is verbeterd en je kan er ook nog muziek,video's op zetten
en internetten.