Stukke app? Help

Ik heb het spel Buddy Ruh gedownload van de app store. Maar als ik erop klik, komt het beginscherm tevoorschijn(logo), daar blijft hij 10 sec op staan en dan gaat hij weer terug naar mijn iPodmenu. Ik heb hem al opnieuw gedownload. Wat kan ik nog proberen, want het leek me een leuk spel...

Toegevoegd na 17 minuten:
*Buddy Rush

Toegevoegd na 2 uur:
Bedankt allemaal, ik ga hem updaten en dan zou hij het moeten doen :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb ik ook wel eens last van. Dit kan komen doordat je te maken hebt met verouderde software. Tegenwoordig worden apps alleen nog maar getest op IOS4 en niet meer op 3 of lager. Soms kan de software dan het programma niet aan en dan crasht de app. Je krijgt dan eerst kort een zwart scherm en dan het beginmenu. Er is niks aan te doen behalve updaten met (de nieuwste) iTunes. Je software is dan weer helemaal up to date en dan kan je weer alle apps spelen. Verouderde software komt vaak voor als je niet update maar wel verouderde software gebruikt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Die laatste software moet natuurlijk 'oudere apple-producten' zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat schreef ik ook al.

Andere antwoorden (3)

Zet je iPod even helemaal uit, als dat niet lukt verwijder dan de App en installeer 'm opnieuw.

Toegevoegd na 2 minuten:
En zorg dat je iOS 4.3.3 op je iPod touch hebt geïnstalleerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sluit je iPod aan op iTunes en klik op Update, kijk anders eens op dat forum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan ;-)
Ik heb precies hetzelfde probleem ik denk een foutje in het systeem misschien na een tijdje op nieuw downloaden een weekje wachten misschien zijn dan de fouten hersteld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dan wel iOS 4.3.3 op je iPod touch, anders werkt die App sowieso niet ;-)
Wellicht helpt het om de taal van de iPhone op Engels te zetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fout antwoord, taal heeft er niks mee te maken!