Wat zijn je "extra" mogelijkheden met een omgebouwde xbox360?

Kan je bijvoorbeeld gratis online gamen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee voor online moet je altijd een Gold Membership hebben van 3 maanden of 1 jaar. Let op, als je online speelt met een omgebouwde Xbox 360 kunnen ze daar achterkomen en jouw IP adres blokkeren. Bij een omgebouwde xbox hoef je niet voor spellen te betalen en kun je die downloaden. Maar goed, ik vind persoonlijk beter om een normale xbox te hebben en online te kunnen spelen met vrienden, dat is het leukste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis Games, Je kan Trouwens wel online spelen door een speciale tool op je Xbox te zetten zo omzeil je de beveiliging van Microsoft en kun je gewoon online gamen :D Je zou ook nog een andere hack kunnen doen zodat je een xbox live code kan maken zodat je gratis online kan, maar ik zou maar ff kijken op xboxforums daar staat veel informatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.Dynamodz.com