Mijn playstation 2 wil niet opstarten, wat moet ik doen?

Als ik op de aanknop druk knippert het rode lampje maar gaat hij niet aan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon, een spel mee gespeeld. Wel lang aan laten staan. Uitgezet door de stekker er uit te trekken.

Antwoorden (2)

Check de stekkers, misschien liggen er wat uit, misschien zijn ze gebroken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al gechect maar bedankt
Ik denk dat het niet slim was de stekker eruit te trekken.
Een apparaat (vooral een apparaat die vrij veel stroom gebruikt en warm wordt) moet afkoelen en dat kan hij niet als de stekker er niet in zit.

Even enkele uren af laten koelen en in het vervolg uitzetten met de uitknop.