Is multiman op mijn PS3 weg te halen?

Hello dears,

Gisteren kocht ik via marktplaats een PS3 met 5 spellen, alle spellen doen het inmiddels wel. Het enige nadeel ervan is dat er "multiman" op zit de eigenaar heeft me dit verteld maar hij zij dat er garantie op was.

Vanmorgen ging ik naar desbetreffende winkel om te vragen of ze het zouden kunnen fixen maar volgens hun was multiman illegaal en zolang multiman erop zit zou de garantie vervallen...

Nu wil ik graag van die multiman af, ik heb er niks aan , en aan PS3 netwerk hèb ik ook niks aan .omdat je als je multiman erop hebt het verboden is online te spelen.

Hoe kan ik nu die multiman eraf halen en heeft het risico's voor mijn ps3??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Niet alleen Multiman maar ook de firmware die er op staat is waarschijnlijk een probleem. Ik zou terug gaan naar de verkoper en eisen dat hij de firmware weer terugflasht of het bedrag terug betaalt. Je hebt kans dat je gebanned wordt van het netwerk zolang de cfw(custom firmware) erop staat.

Toegevoegd na 10 minuten:
Hier uitleg hoe je teruggaat naar ofw (official firmware).

http://www.ehow.com/how_10053180_back-ofw-355-ps3-recovery-mode.html

Toegevoegd na 11 minuten:
Daarna zou ik nog een keer "reset to factory settings"doen en dan heb je een "schone" PS3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan beter naar de politie gaan omdat de eigenaar het heeft gedownload