Nvidia gtx 550 ti kan ik gamen hiermee? Rond de 30 fps?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je wat meer informatie geven? In combinatie met welke hardware ga je deze kaart gebruiken en welk(e) spel(len) wil je gaan spelen.

Antwoorden (2)

Met 1 GB Geheugen? Ja, daar kun je redelijk veel spellen met 30 fps spelen... meer zelfs... maar je andere specificaties zijn ook belangrijks... zoals je processor, ram, voeding... enzovoorts... maar ja het is wel een goeie kaart...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 GB geheugen heeft niks met de prestaties van een GPU te maken, dat is echt het ding wat verkopers consumenten proberen wijs te maken. Het gaat om de GPU oftewel de GTX 550 ti als er een GTS 520 met 2GB zou zijn is de GTX 550 ti met 1GB nog steeds beter. Sterker nog die 2GB op die 520 zullen waarschijnlijk nooit volledig gebruikt worden.
AjukRaceKing gaf een mooi antwoord.

Ik wil wel nog toevoegen dat het ook heel erg afhankelijk is van wel spel je wil spelen.

kijk anders eens op http://www.canyourunit.com

hij kijkt of je hardware en OS geschikt is voor die game.

(let wel op dat het soms niet helemaal klopt. Let vooral goed op de getalletjes die er staan. Zoals hoeveel GHZ je processor nodig heeft en of hij dual core is of niet. hoeveel ram etc. Soms wordt je afgekeurd op type terwijl je specificaties wel goed zijn.)