wat is beter een draadloze headset of eentje met draad?

hallo ik zoek een headset voor de ps3 ik weet alleen niet wat beter is.
ik wil er niet meer uitgeven dan 50 euro.
weet iemand een goede headset?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Simpel, met draad. Ik heb ooit zonder gehad, en dan, je bent bezig en opeens zijn de batterijen leeg! heel gedoe. Dus nu heb ik met draad. Bevalt me goed! Voor een paar tientjes heb je een goede.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bereidt bent om (veel) geld uit te geven gaat mijn voorkeur naar draadloos uit. Heb je een wat goedkopere dan heb je al snel ruis of verliest de headset zijn signaal als je iets te ver wegzit of je moet precies op een bepaalde plaats zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder draad is weliswaar handiger maar de geluidskwaliteit is (zeker in die prijsklasse) slechter en ik ervaar zelfs bij mijn headset van 130 euro veel ruis als je de headset hard hebt staan. Ook het leeggaan van batterijen is heel irritant. Ik zou voor draad gaan.