Waarom heeft de playstation 3 niet meerdere gamesafes op spellen ?

Bijvoorbeeld : ik en me pa willen beide l.a. noire spelen, maar je hebt maar 1 gamesave.. Dus kan er maar 1 van ons spelen anders is de ander heel het verhaallijn kwijt. Waarom heeft de ps3 niet meerdere savegames want ik vind het nogal vrij dom gedaan anders.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Met gta kan het wel, maar je kan een 2de account aanmaken en daarmee spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus?
Je kan een ander account aanmaken op je PS3 en bijvoorbeeld je vader op dat account laten spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een ps3 heeft wel meerder gamesafes, wat je eventueel ook kunt doen is het volgende:
- usb stickje in je ps3 en daar gamesafe op kopieren, en dan kan je een andere op je ps3 opslaan!

Om welk spel gaat het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
game saves/game save. Niet klakkeloos de vraagsteller natypen :)