Wat is een aan te raden ps3 headset.

Moet een koptelefoon zijn. Rond de 50 euro. Liefst draadloos maar een goede met draad mag ook. Voor ps3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

In het intertoys boekje stond een PS3 headset draadloos ik dacht 49 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een oortje
Ikzelf ga voor de nieuwe 7.1 surround sound wireless headset van sony. Hij komt ergens dit jaar nog uit en gaat 100 dollar wat ongeveer 75 euro is ofzo kosten. Ik weet niet of hij in de winkels komt, maar ik denk wel bij de online gameshops.
hij kost je wat meer maar je krijgt er ook wel meer voor.