kun je de scherm van je laptop vervagen voor 1 met camera?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook een webcam met usb-aansluiting kopen. En die op je scherm klikken. Voor minder dan een tientje ben je klaar.

Antwoorden (1)

dat wordt een heel gedoe denk ik
want meestal zijn die beeldschermen zo gemaakt dat ze maar bij 1 type passen qua aansluiting en scharnieren
je zou eens op zoek kunnen gaan of er voor jouw type laptop latere modellen wel zijn uitgerust met webcam
maar geef je eigenlijk weinig hoop en dan nog de kosten
zijn zodanig dat je beter een andere kan kopen
en dan nog waarschijnlijk kloppen de aansluiting niet en moet er of daar weer andere aansluitingen extra bij
ik vrees dat het te duur wordt
of een heel broddelwerk dat zeker de waarde van je laptop niet ten goede komt los nog dat ie daarmee niet naar de eeuwige data velden wordt gejaagd
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd. Gepruts van niets