Waar kun je PS3 + FIFA 12 kopen?

Het liefste de PlayStation 3 van 120 GB.
Graag in een pakket: (PS3 + 1 Controller + FIFA 12).

Als er geen FIFA pakket is, dan graag het Call of Duty Modern Warfare 3 pakket.

Alvast bedankt voor je hulp!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij wehkamp.nl heb je momenteel mooie aanbiedingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het pakket is al bijna 1.5 maand niet meer verkrijgbaar dus als je hem ergens vind heb je geluk.daarnaast zal je zoizo geen 120 gb pakket vinden, maar 320gb. En officieel is er geen mod mw3 pakket maar ik dacht dat bol.com zo'n actie had