Kan je je xbox aansluiten op van die tv schermpjes voor in de auto ? En hoe zit het dan met de stroom Etc ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Hiervoor heb je speciale hoofdsteun dvd's waar je een xbox en ps3 aan kunt sluiten. Hiervoor zou je moeten rondneuzen op www.ebay.nl ,, ik raad je aan de duitse ebay te gebruiken omdat het in duitsland goedkoper is. De stroom is geen probleem het werkt altijd nog op de auto accu, maar laat hem niet aanstaan als je stilstaat want de auto accu kan hierdoor sneller leegraken.