Bestaat een 'juggernaut' pak echt?

Ik was vandaag COD MW3 en toen moesten we tegen 2 van die juggernaut's. Bestaan die pakken echt? of is dat gewoon fake?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, in het spel lopen ze ook tamelijk langzaam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oww, dat weet ik niet,
ik was dat met aan het doen met die 'Waves' aan het doen en we waren bij Wave 14/15 waarbij we 2 van die juggernaut's tegenkwamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja in Amerika gebruiken ze die pakken om bommen onschadelijk te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
, oke ;) maar in het spel (Call Of Duty : Modern Warfare 3) zijn ze heel moeilijk dood te krijgen (in vergelijking met andere poppetjes). Is zo'n pak dus ook, in het echt, echt heel kogelvrij?

Antwoorden (1)

Zoals in de reacties is gezegd, zijn er vergelijkbare pakken die bommen onschadelijk maken. Maar daar houdt dan ook de vergelijking mee op. Er is geen pak dat anti-tank raketten kan stoppen of iets dergelijks. Wel komen er steeds meer nieuwe technologieën op de markt, zoals drakenhuid (kan je bijna onmogelijk doorheen schieten met kogels) en een soort van exoskelet (een robotpak waar je als soldaat in moet zitten en dan kan je dingen optillen van 300 kilo met één arm).