Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat een 'juggernaut' pak echt?

Ik was vandaag COD MW3 en toen moesten we tegen 2 van die juggernaut's. Bestaan die pakken echt? of is dat gewoon fake?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, in het spel lopen ze ook tamelijk langzaam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oww, dat weet ik niet,
ik was dat met aan het doen met die 'Waves' aan het doen en we waren bij Wave 14/15 waarbij we 2 van die juggernaut's tegenkwamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja in Amerika gebruiken ze die pakken om bommen onschadelijk te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
, oke ;) maar in het spel (Call Of Duty : Modern Warfare 3) zijn ze heel moeilijk dood te krijgen (in vergelijking met andere poppetjes). Is zo'n pak dus ook, in het echt, echt heel kogelvrij?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zoals in de reacties is gezegd, zijn er vergelijkbare pakken die bommen onschadelijk maken. Maar daar houdt dan ook de vergelijking mee op. Er is geen pak dat anti-tank raketten kan stoppen of iets dergelijks. Wel komen er steeds meer nieuwe technologieën op de markt, zoals drakenhuid (kan je bijna onmogelijk doorheen schieten met kogels) en een soort van exoskelet (een robotpak waar je als soldaat in moet zitten en dan kan je dingen optillen van 300 kilo met één arm).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding