GTA sa mod probleem

Ik heb inmiddels de Sami gedownload maar het volgende gast
Mis: als ik de car mod in de game heb gezet en dan GTA sa opstart en ik op mijn "end of the lane" save druk om te spelen laad de game niet verder dan ongeveer 50% daarna reageert het programma niet meer.. En als ik de mod weghaal laad die alles wel ! Snap er niks van.. Wat doe ik nou fout?

Alvast bedankt,
Groetjes yordin.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Blijkbaar laat de mod je spel crashen, je kan een andere mod proberen en anders proberen het probleem te vinden en te herstellen